Leczenie przyzębia

NASZ EKSPERT ODPOWIADA:

Paradontoza to choroba dotycząca tkanek otaczających zęby, czyli kości i dziąsła. Pierwszym jej objawem jest krwawienie dziąseł, ale można zaobserwować także postępujące rozchwianie zębów, a także odsłanianie się ich korzeni, tzw. szyjek zębów.

LECZENIE PARADONTOZY NIE MUSI BYĆ PROBLEMEM

Recesje dziąsła

O tkanki otaczające ząb należy dbać tak samo jak o ząb sam w sobie. To ich kształt i kolor decyduje o świeżym i ładnym wyglądzie uśmiechu.

Postęp choroby przekłada się na zmniejszenie komfortu życia oraz stanowi  niewątpliwie problem estetyczny dla wielu pacjentów. Należy pamiętać, że Paradontoza jest chorobą społeczną. MOŻE DOTKNĄĆ PACJENTÓW W RÓŻNYM WIEKU, MŁODYCH Z ZALEŻNOŚCI OD CHARAKTERU CHOROBY  i lęku przed kontaktem ze stomatologiem, a konsekwencją tej choroby może być utrata zębów.

Dodatkowo często jej objawy są lekceważone. Tymczasem leczenie wcześnie wykrytej paradontozy wcale nie musi być ani trudne, ani uciążliwe. Trzeba tylko jak najszybciej odwiedzić doświadczonego specjalistę.

SKUTECZNIE

PROFESJONALNIE

Z PASJĄ

Leczenie chorób przyzębia
oparte na doświadczeniu
i wiedzy

ZACZNIJ LECZENIE, NIM BĘDZIE ZA PÓŹNO

Leczenie przyzębia

W naszej Klinice mamy długoletnie doświadczenie w leczeniu paradontozy i innych chorób przyzębia w różnych stadiach. Przy współpracy Pacjenta, ale także dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które stosujemy w naszym Klinice, udaje się je nam skutecznie i z sukcesem leczyć.

W celu wsparcia leczenia i regeneracji kości wykorzystujemy metody i technologie na światowym poziomie tj.: Mikroinwazyjne Techniki Chirurgicznej Regeneracji Przyzębia, a także renomowane materiały, jak Emdogain Straumann, Osteobiol, (Geistlish, czy Inteross). Dzięki tym rozwiązaniom wspomagany jest proces odbudowy kości i odtwarzania tkanek miękkich otaczających zęby naszych pacjentów.

Zachęcamy do konsultacji z naszymi specjalistami w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości co do stanu przyzębia, aby jak najszybciej wykluczyć chorobę lub podjąć jej leczenie.

POZNAJ EKSPERTÓW LECZENIA PRZYZĘBIA W KLINICE MEDIX