Nadwrażliwość zębów

Nasze usługi nadwrażliwość zębów

NADWRAŻLIWOŚĆ ZĘBÓW

Nadwrażliwość zębów to choroba nie tylko groźna, ale przede wszystkim wywołuje ogromny dyskomfort wśród licznej grupy pacjentów. Może powodować uczucie intensywnego, często jednostkowego bólu, wywoływać dreszcze czy w skrajnych przypadkach być przyczyną gorączki czy problemów z odżywianiem. Aby temu wszystkiemu zapobiec, warto skorzystać ze sprawdzonych metod walki z nadwrażliwością zębów, którą stosuje w swoim gabinecie stomatologicznym ’Medix’.

PROFILAKTYKA I KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE POZWOLI ZWALCZYĆ NADWRAŻLIWOŚĆ ZĘBÓW

Te działania muszą być zoptymalizowane

Muszą iść w parze z czynnością absolutnie podstawową, jaką jest szczotkowanie zębów po każdym posiłku. Warto jednak pamiętać, że owe szczotkowanie powinno być poziome. Pozwala to minimalizować problem związany z potencjalnym uszkadzaniem dziąseł. Ponadto szczotkowanie zębów poziome nie odsłania szyjek zębowych, które w przypadku nadwrażliwości powinny być zawsze zasłonięte.

Każdą z tych metod można stosować po wcześniejszej konsultacji stomatologicznej. Gdy mamy do czynienia z problemem nadwrażliwości, niezwykle istotna jest profilaktyka. Dlatego pacjenci po skończonej terapii muszą:

Stosować odpowiednie pasty,
które powinny w swoim składzie
posiadać fluor.

Używać miękkich szczoteczek,
specjalnych dla nadwrażliwych zębów.

Używać odpowiedniego płynu
do płukania zębów stosować
nić dentystyczną.

Unikać produktów takich jak cytrusy,
napoje gazowane (w szczególności Cola),
lodów i przede wszystkim słodyczy.

Jeden łyk gorącej herbaty, zimna przekąska czy nawet podmuch chłodnego powietrza mogą być przyczyną przenikliwego kłującego bólu zębów u osób cierpiących z powodu ich nadwrażliwości.

WYBIELANIE ZĘBÓW – NIEPOLECANY ZABIEG PRZY ZDIAGNOZOWANEJ NADWRAŻLIWOŚCI

Gdy mamy do czynienia z nadwrażliwością zębów, warto powstrzymać się od stosowania zabiegów związanych z ich wybielaniem. Tego typu bodźce nie tylko negatywnie działają na same leczenie, ale mogą powodować reemisję problemu. Dlatego konsultacja stomatologiczna w moim gabinecie ‘Medix’ pozwala ocenić stan nadwrażliwości, który ewentualne dalsze zabiegi może wykluczyć.

Mój gabinet stomatologiczny ma bardzo duże sukcesy na polu walki z nadwrażliwością zębów. Warto skorzystać z profesjonalnych porad i konsultacji, które pozwolą skutecznie zwalczyć tę groźną, nieprzyjemną i dyskomfortową chorobę, jaką jest nadwrażliwość zębów.