Stomatologia zachowawcza

CO TO JEST STOMATOLOGIA ZACHOWAWCZA ?

Stomatologia zachowawcza zajmuje się przywróceniem naturalnych właściwości zębów, które pacjent utracił wskutek działania bodźców zewnętrznych.

Nieleczona  próchnica może prowadzić nawet do utraty zębów. Stomatologia zachowawcza obejmuje również leczenie przebarwień i uszkodzeń zębów.

STOMATOLOGIA ZACHOWAWCZA MEDIX – TO STOMATOLOGIA ESTETYCZNA

Stomatologia zachowawcza często oparta jest o fundamenty estetyki i troski o detale. Każde wypełnienie z którym pacjent opuszcza naszą klinikę jest małym dziełem sztuki. Nie sposób je rozróżnić od naturalnego zęba. Biologicznie jest idealnie dopasowane w zgryzie i spełni swoją funkcję przez wiele, wiele lat. To nasza misja i filozofia.

ESTETYKA I FUNKCJA – STOMATOLOGIA ZACHOWAWCZA MEDIX

Każda z procedur stomatologii zachowawczej jest ważna.

Ponieważ na wczesnym etapie postępowania próchnicy jesteśmy w stanie szybko i subtelnie rozwiązać problem

W ramach Stomatologii Zachowawcza MEDIX oferujemy:

W ramach stomatologii zachowawczej oferujemy Państwu następujące rozwiązania:

• leczenie próchnicy zębów
  • wypełnianie ubytków najwyższej jakości kompozytami światłoutwardzalnymi
  • odbudowę korony zęba – onlay, inlay overlay

PLOMBA PLOMBIE NIE RÓWNA!

Popularna Plomba, czyli wypełnienie – jedna z najbardziej popularnych procedur jakie wykonuje lekarz dentysta. Ogólnie przyjętym jest, że plomba jest, mam plombę i już. Niestety jest to ogólnie przyjęty mit. Tak jak w innych dziedzinach życia – jest jedzenie EKO, jest też i fast food. Podobnie ma się sprawa z wypełnieniami w naszych zębach. Dobrze wykonane wypełnienie, to forma sztuki. Wypełnienie zabezpiecza ząb przed postępującą próchnica, to może swoją funkcję spełniać przez długie, długie lata.

ZWRÓĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ

• Czy Twoja plomba wygląda jak integralna część naturalnego zęba?
  • Czy lekarz poświęcił wystarczająco dużo czasu na jej wykonanie?
  • Czy między zęby wchodzi Ci jedzenie?
  • Czy w trakcie codziennej higieny szarpie Ci się nitka?

WARTO WIEDZIEĆ
Pod źle założoną plombą tworzy się próchnica i coraz większa dziura! W takich miejscach gromadzą się bakterie, które mogą powodować zanik kości. Może to również stanowić przyczynę bólu. Źle wykonane wypełnienie może doprowadzić w efekcie do leczenia kanałowego, a nawet do utraty zęba!

Nieestetyczny kolor zęba

Ubtyek

Ból

JAKIE SĄ OBJAWY PRÓCHNICY?

1. Nieestetyczny kolor zęba. Pod wpływem zmian próchniczych pojawia się mała plamka na powierzchni zęba, która z czasem ciemnieje.
  2. Ubytek. Z czasem przebarwienie zamienia się w ubytek, który wymaga borowania i plombowania.
  3. Ból. Próchnica nie jest niestety bezbolesną chorobą. Wraz z rozwojem zmian ból staje się większy.

Lepiej zapobiegać niż leczyć – zapraszamy do kliniki MEDIX

Kontroluj stan swojego uzębienia regularnie, przynajmniej raz na pół roku. Nasz personel zapewni Ci ochronę zębów nie tylko w momencie, kiedy zaatakuje je choroba, ale także pozwoli jej zapobiec jej rozwojowi stosując szereg potrzebnych zabiegów i procedur.