Zapraszamy lekarzy stomatologów na wykłady i warsztaty: Leczenie implantologiczne pacjentów periodontologicznych.

Tematy wykładów:

• Współczesne spojrzenie na etiologiÄ™ i patogenezÄ™ chorób przyzÄ™bia.
  • Badanie zewnÄ…trzustne i wewnÄ…trzustne pacjentów ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem parametrów periodontologicznych i radiologicznych.
  • Planowanie leczenia interdyscyplinarnego przez pryzmat pacjenta z problemami periodontologicznymi.
  • Biologia zÄ™bów i implantów – czynniki warunkujÄ…ce zdrowie, chorobÄ™, leczenie.
  • Leczenie periodontologiczne krok po kroku; postÄ™powanie niechirurgiczne, resekcyjne i regeneracyjne.
  • Planowanie estetyki różowej- aspekt periodontologiczny i implanto-protetyczny.
  • Planowanie uzupeÅ‚nieÅ„ protetycznych bez użycia implantów zÄ™bowych i wspartych na implantach- aspekt chirurgiczny i protetyczny.
  • WpÅ‚yw historii zapalenia przyzÄ™bia na sukces implantologiczny.
  • Czynniki ryzyka dla peri-implantitis – diagnostyka , leczenie
  • Rola terapii podtrzymujÄ…cej w dÅ‚ugofalowym sukcesie utrzymania naturalnego uzÄ™bienia i implantów

Warsztaty:

• Regeneracja wokół zÄ™bów wÅ‚asnych – przeglÄ…d różnych technik zarzÄ…dzania pÅ‚atem i zachowania brodawki – koncepcje mikrochirurgiczne.
  • Leczenie periimplatitis – niechirurgiczne i chirurgiczne.

ProwadzÄ…ce:

Dr Anna Skurska i Dr Ewa Duraj łączą swoje kilkunastoletnie doświadczenie jako nauczycieli uniwersyteckich i lekarzy, by przekazać Ci krytyczną i obiektywną wiedzę z zakresu diagnostyki i leczenia pacjentów z chorobami przyzębia i leczonych implantologicznie.

Cena: 2500 PLN

Miejsce: Szkolenia organizowane sÄ… w maÅ‚ych, kameralnych grupach w jednym z najnowoczeÅ›niejszych gabinetów w regionie – Medix ul. Å»eromskiego 1A lok 1U w BiaÅ‚ymstoku.

Termin: 22-23.11.2019

Zapisy i informacje:

e-mail: annaskurska-szkolenia@wp.pl

tel. 0048 661 972 729

Nie zapomnij: Istnieje możliwość dofinansowania kursu. Informacje: Justyna Mazur tel. 0048 531 460 475